De opslagspecialist van Nederland. Gratis verhuizers | Laagste Prijs.
Hulp nodig? 088 - 262 12 12

Veelgestelde vragen

Selecteer een categorie veel gestelde vragen. Zit het antwoord of de vraag er niet bij? Stuur ons een email of start een chat.

Beleggen

De obligaties zijn door de volgende zekerheden gedekt:
1. Een stil pandrecht, eerste in rang, op alle opslagboxen (roerende
zaken) die wij in eigendom verkrijgen en houden; en
2. Een stil pandrecht, eerste in rang, op al onze huidige en
toekomstige vorderingen op huurders van de opslagboxen.
De zekerheden worden verleend aan en gehouden door de Stichting.

Boxx Obligatiehouders, een stichting die is opgericht voor de
obligatieleningen die binnen onze groep van tijd tot tijd worden
aangeboden en uitgegeven. Wij staan er voor in dat de zekerheden
worden verleend overeenkomstig de pandaktes die in concept als
bijlagen bij dit informatiememorandum zijn opgenomen.

Aan alle beleggingen zitten risico’s. Of je nu belegt in aandelen op de beurs, in vastgoed of andere fondsen, niets is zonder risico. Ook bij Boxx niet.
Wij opereren alleen in de randstad, zijn goedkoper en bieden een betere service met ons Boxx on Wheels concept ten opzichte van de grote concurrenten. De opgehaalde boxen met inboedels worden opgeslagen in onze XL- vestigingen in o.a. Breukelen en Schiedam. Dit zijn goedkopere locaties dan onze vestigingen in de grote steden. Zo weten wij al jaren meer opslag binnen te halen dan dat er uit gaat. Zolang de bezettingsgraden van de vestigingen gedurende de jaren blijven groeien en niet afnemen, kun je spreken van een verstandige belegging.

Als opslagbedrijf zijn de recensies van andere opslag gebruikers belangrijk om ervoor te zorgen dat wij blijven groeien. Het is voor ons belangrijk om goed zichtbaar te blijven op Google. Daarom willen wij de reacties van klanten en beleggers niet met elkaar in verwarring brengen. Ook moeten wij rekening houden met de privacy van onze beleggers.

Wij zijn trots op het feit dat 60% van onze huidige beleggers al eerder bij ons heeft belegd. Dat zouden zij niet doen als wij onze afspraken niet na zijn gekomen. Dit zegt voor ons en hopelijk voor u ook een hoop. Ook hebben wij al meerdere rondes beëindigd en de beleggers hun investering terugbetaald. Als wij onze afspraken niet na zouden komen, zou niemand meer bij ons beleggen. Daarom staan de beleggers (en de opslag klanten) op nummer 1 bij Boxx.

Wist u overigens dat veel beleggers in het verleden wel eens gebruik hebben gemaakt van onze opslagdiensten en zo met ons in aanraking zijn gekomen om te beleggen?

Opslagverhuur is relatief recessieproof. Er komt ook meer vraag bij gedwongen verhuizingen, echtscheidingen etc. Dit hebben we ook gezien in de financiële crisis van 2008 en de coronacrisis van afgelopen jaren. We moeten enkel letten op storneringen (geen geld op de rekening) van de automatische incasso van de huren. Dit zal de kasstroom kunnen gaan benadelen. Wij nemen voorzorg in zulke situaties om een hogere kasbuffer aan te houden.

De verhuur van opslagruimtes (via Boxx on Wheels) is voor 95% particulier. Wij hanteren 1 maand borg, 1 maand vooruitbetaling. Na 80 dagen achterstand wordt de inhoud van de opslagunit openbaar verkocht. Daarmee hebben we minder last van bedrijven die slechter gaan betalen of failliet gaan welke door de aankomende recessie sneller worden getroffen.

De markt voor MKB obligaties (financiering) is zeer concurrerend met veel aanbiedingen tussen de 7-8% rente. Venture capital bedrijven vragen 20-25% jaarlijks rendement.

Wij hebben ervoor gekozen om ons te onderscheiden door een hogere netto rente te bieden, in plaats van veel te adverteren. Dit is dezelfde strategie voor ons verhuurbedrijf. Meer volume door lagere huurprijzen van opslagunits en garages en het bieden van meer service. Doordat onze obligatieleningen zo sneller worden volgeschreven, is Boxx in staat haar snelle groei vast te houden. Hierdoor zijn de nieuwe opslagverhuurvestigingen sneller op gewenste bezettingsgraad, daardoor ook sneller winstgevend en kunnen we daardoor meer nieuwe locaties openen.

Beveiliging

Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer. Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.

Wat houdt beveiligde opslag in?
Onze vestigingen zijn goed beveiligd en worden 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alarmopvolging. Alleen de huurder van opslagruimte heeft toegang tot de vestiging middels het persoonlijke toegangssysteem via de mobiele telefoon. De opslagunit wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de code of sleutel hebt.

Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?
Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op met de service afdeling voor meer informatie: 088-2621212, optie 2.

Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie?
Je kunt bij Boxx je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus een extra verzekering niet nodig!

Boxx app

Het is momenteel niet mogelijk om via de Mijn Boxx Opslag app een nieuwe opslagunit te huren. Neem contact op met Boxx Opslag BV om een nieuwe opslagunit te huren.

Ja, je kunt jouw betaalgegevens wijzigen via de Mijn Boxx Opslag app. Ga naar Jouw
Gegevens en en kies voor de optie om jouw betaalgegevens aan te passen.

Ja, het is mogelijk om de huur van jouw opslagunit op te zeggen via de Mijn Boxx Opslag app. Ga naar jouw contract en kies voor de optie om jouw contract op te zeggen.

De Mijn Boxx Opslag app is beschikbaar op Android 4.4 en hoger en iOS 11.0 en hoger. Houd er rekening mee dat als Apple of Android besluit dat ze oudere versies niet meer ondersteunen, de app op dat toestel niet meer geüpdatet kan worden. Wij passen onze app echter telkens aan op de huidige eisen en functies via updates.

Ja, je kunt op meerdere apparaten tegelijkertijd ingelogd zijn. Houd er wel rekening mee dat als je de deuren van de vestiging waarop je huurt wilt open bellen via de app, het telefoonnummer van het apparaat geregistreerd moet staan bij jouw contract. Als je een nieuw telefoonnummer hebt, kun je dit aanpassen via Jouw Gegevens in de app.

Met de Mijn Boxx Opslag app heb je altijd inzicht in jouw contract. Je kunt jouw NAW-gegevens inzien en bewerken, je ziet jouw gehuurde units en kunt jouw facturen te allen tijde raadplegen. Als huurder van een vaste opslagunit of garagebox kun je ook de toegangsdeuren van de Boxx vestiging open bellen via de app.

Voor de Mijn Boxx Opslag app gebruik je dezelfde inloggegevens als voor mijn.boxx.nl. Je logt in met het e-mailadres waarop je jouw contract hebt ontvangen en kunt jouw wachtwoord opnieuw instellen via deze pagina. Je ontvangt dan een e-mail met een link die 1 uur geldig is om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Als huurder bij Boxx Opslag BV krijg je automatisch een account voor Mijn Boxx, dat
geregistreerd staat op het e-mailadres waarop je jouw contract hebt ontvangen. Met dit
account kun je inloggen op mijn.boxx.nl en in de Mijn Boxx Opslag app.

Boxx garageparken

Kan ik dag en nacht op het park?
Huurders en kopers van de buiten garages hebben 24/7 toegang tot het terrein doormiddel van een persoonlijke toegangscontrole. Voor huurders en kopers van de garages die zich binnen bevinden is er toegang mogelijk tussen 06:00 uur en 23:00 uur. Het park is voorzien van camerabeveiliging en alarm.

Is het park verlicht?
Het park is ’s avonds verlicht door middel van een lichtsensor gestuurde buitenverlichting op het buitenterrein. Daarnaast beschikt elke garage over buitenverlichting.

Is er water op het park?
Ja, er is water aanwezig op het park. Deze optie is wel afhankelijk van het bouwstadium van de Boxx Garagepark vestiging.

Is er een sanitaire voorziening op het park?
Er is een toiletgroep aanwezig binnen bij Boxx Opslagverhuur. Deze optie is wel afhankelijk van het bouwstadium van de Boxx Garagepark vestiging.

Waar zitten jullie vestigingen?
Boxx heeft verschillende vestigingen op A1 locaties in veel grote steden in Nederland: Amsterdam (meerdere vestigingen), Utrecht (meerdere vestigingen), Almere, Amersfoort, Barendrecht, Capelle a/d IJssel, Delft, Den Haag, Haarlem, Heemstede, Hoofddorp, Nieuwegein, Purmerend, Rijswijk, Rotterdam, Wormerveer, Zaandam en Zoetermeer

Welke voorzieningen hebben de Garages?
De units worden standaard opgeleverd met de volgende voorzieningen:

. Betonvloer met vloerbelasting van 500 kg/m2
. Geïsoleerde en beveiligde Hormann overheaddeur met optionele afstandsbediening
. 1 Tl-armatuur mogelijk met bewegingsmelder
. Optioneel een eigen tussenmeter voor elektriciteit

Verder zijn de garages inclusief verlichting, ventilatieroosters, volledig bedekte bitumen en een glasvezel bestendige versterkte dakbedekking en hemelwaterafvoer. Op aanvraag en in overleg zijn er diverse opties als meerwerk mogelijk, zoals extra deurvoorzieningen, grotere deur, aanpassingen van elektra en entresol, etc. De optiemogelijkheden zijn afhankelijk van het stadium waarin de bouw zich bevindt.

Wat is de garantieperiode?
De garages hebben een garantieperiode van 5 jaar en hebben een gebruiksduur van 40-50 jaar. De deuren van de garages hebben een garantieperiode van 10 jaar.

Is er elektriciteit in de garagebox?
De GarageBoxxen zijn optioneel met elektra en verlichting verkrijgbaar. Standaard is de garage inclusief verlichting, ventilatieroosters, volledig bedekte bitumen en een glasvezel bestendige versterkte dakbedekking en hemelwaterafvoer. De garages worden afgesloten met een luxe, grote Hormann sectionale roldeur inclusief anti-inbraaksysteem en profielcilinderslot.

Is er water in de garagebox?
Er is meerwerk mogelijk op aanvraag en in overleg om een watervoorziening aan te sluiten in de GarageBoxx. Deze optie is wel afhankelijk van het bouwstadion van de GarageBoxx.

Mag ik in de garagebox klussen of ondernemen?
Je mag in de Garagebox klussen, de garages zijn zeer geschikt als werkplaats voor hobbyisten of kleine bedrijven.

Kan ik de garagebox verhuren als ik deze zelf niet gebruik?
Als je een Garagebox hebt gekocht en je deze (tijdelijk) niet gebruikt, kun je deze zelf verhuren. Daarnaast is er de mogelijkheid om de Garagebox aan Boxx Opslagverhuur te verhuren, die huurcontracten van 5 of 10 jaar sluit. Doordat wij primair een verhuurorganisatie zijn, geeft dit de grootste kans op een hoge bezettingsgraad. De opbrengst is maximaal 8-12% op jaarbasis. Informeer bij een van onze opslagadviseurs naar de mogelijkheden.

Boxx on Wheels

Ik woon ergens waar er betaald parkeren is. Voor wie zijn deze kosten?
De kosten voor het parkeren zijn voor eigen rekening.

Hoeveel ruimte moet er beschikbaar gesteld worden voor de Boxx On Wheels wagen?
Houd er rekening mee dat je minimaal 4 parkeerplekken voor onze vrachtwagen vrij moet houden.

Wanneer je gebruik maakt van Boxx on Wheels komen wij gratis de spullen ophalen en wij helpen gratis met het inladen excl. eventuele weekend -en avondtoeslag. Gratis levering geldt uitsluitend voor een afstand van maximaal 80km vanaf de geselecteerde Boxx vestiging.

Op mijn.boxx.nl kun jij gemakkelijk jouw opzegging doorgeven. Mocht je toch geen kosten willen maken dan kun je zelf de spullen kosteloos ophalen bij de opslaglocatie. Voor meer informatie neem contact op met de service afdeling: 088-2621212, optie 2.

Wij brengen en halen alleen spullen vanaf de begane grond. Ook moet de vrachtwagen binnen 20 meter van de woning kunnen parkeren. Wanneer dit niet mogelijk is dan lopen onze sjouwhulpen maximaal 40 meter tegen een toeslag.
Wij zorgen altijd dat we met voldoende sjouwhulp komen. Staan jouw spullen op een verdieping of moeten de spullen naar een verdieping? Dan zouden we gebruik kunnen maken van een externe verhuishulp. Let op: deze moet vooraf geboekt worden.

Gratis transport en verhuishulp?
Ja, de opslagunit wordt gratis voor je deur gereden incl. gratis verhuishulp bij een minimale huurperiode van 12 weken. Onze verhuizers laden de unit voor je deur standaard in en uit.

 

Moet ik een vergunning en ontheffingen aanvragen?
Dit is afhankelijk van de gemeente waar je woont. De Boxx on Wheels vrachtwagen is 14 meter lang en weegt maximaal 12 ton. Je dient zelf vooraf uitgezocht te hebben of je een vergunning of ontheffing nodig hebt. De gemaakte kosten voor parkeren, vergunningen of ontheffingen zijn de verantwoordelijkheid van jou als huurder.

Hoeveel opslagruimte heb ik nodig?
Bereken zelf hoeveel ruimte je nodig hebt met onze ruimtecalculator.

Wat zijn de afmetingen van de opslagunits?
Jij beslist zelf hoeveel ruimte jij nodig hebt. Per keer kan er maximaal 30m3 meegenomen worden in de vrachtwagen. De kleinste opslagunit is 5m3 en heeft de volgende afmetingen: L 206 cm x B 106 cm x H 200 cm. Let op: minimale afname is 10m3 en heeft de volgende afmetingen: L 206 cm x B 220 cm x H 200 cm.

Ik heb grotere spullen?
Geen probleem. Spullen langer dan 220cm kunnen wij los voor jou opslaan.

Boxx vestigingen

Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer. Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.

Wat houdt beveiligde opslag in?
Onze vestigingen zijn goed beveiligd en worden 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alarmopvolging. Alleen de huurder van opslagruimte heeft toegang tot de vestiging middels het persoonlijke toegangssysteem via de mobiele telefoon. De opslagunit wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de code of sleutel hebt.

Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?
Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op met de service afdeling voor meer informatie: 088-2621212, optie 2.

Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie?
Je kunt bij Boxx je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus een extra verzekering niet nodig!

Facturatie

Nee, het is niet mogelijk om met creditcard te betalen.

Via de betaallink kan je kiezen voor iDEAL, overschrijving of incasso.

De eerste factuur dient handmatig betaald te worden (via iDEAL of overschrijving), de facturen die daarop volgen worden automatisch geïncasseerd van je rekening.

Dat is zeker mogelijk. Via mijn.boxx.nl kan je al jouw facturen terugzien.

Je ontvangt jouw borg weer terug binnen 14 dagen na de einddatum van jouw contract. Huur je een self storage unit? Dan dien je een leegmelding te doen.

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat de automatische incasso niet is geslaagd. In dit geval ontvang je na enkele dagen een herinnering met daarin een betaallink waarmee je de factuur kan betalen. Je kan dan betalen via iDEAL of een overschrijving.

Zorg ervoor dat je de openstaande facturen zo snel mogelijk betaald. Bij een huurachterstand van 84 dagen hebben wij het recht om de opslag te ontruimen.

Dat is helaas niet mogelijk. Het moment van afschrijven is afhankelijk van de ingangsdatum van jouw contract. Daarnaast facturen wij per 4 weken waardoor het niet mogelijk is om een vaste datum in te stellen.

Ja, dat is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar service@boxx.nl met je nieuwe rekeningnummer. Dan passen wij het voor je aan

Ja, dat is mogelijk. Hiervoor hebben we een schriftelijk (mail) akkoord nodig van de nieuwe en huidige huurder.
Daarnaast hebben wij onderstaande gegevens nodig van de nieuwe huurder:

    • Naam
    • Adres
    • Postcode
    • Telefoonnummer
    • Emailadres
    • IBAN-nummer

Bij Boxx betaal je alleen voor de dagen die je huurt. 14 dagen na je laatste huurdatum ontvang je de borg en eventueel te veel betaalde huur terug.

Huren

Een datum reserveren voor het ophalen van de spullen kan je bespreken met de verhuur afdeling. Echter kan het zo zijn dat je later te horen krijgt dat die voorkeursdatum niet mogelijk is. Dit omdat wij een X aantal afleverritten per dag doen en sommige aanvragen nog verwerkt moeten worden. Wij werken volgens first in first out.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Wat is de minimale huurperiode?
Bij Boxx Opslagverhuur kan je voor korte en langere tijd huren, zelfs voor een week. Bij Inboedel Container, ‘wij doen’ is de minimale factuurperiode 12 weken waarbij korter huren wel mogelijk is. Na de minimale factuurperiode van 12 weken is het contract per week opzegbaar.

Hoe kan ik de huurperiode opzeggen?
Je kunt opzeggen via onze servicepagina mijn.boxx.nl. Daar kun je aangeven of je de unit zelf gaat leeghalen of dat je de unit wilt laten afleveren. Let op! Dit heeft geen betrekking op de vaste units, maar alleen op de verplaatsbare Opslagbox.

Ik heb minder lang gehuurd dan aangegeven.
Dit is geen probleem, maar je moet dit zelf doorgeven. De opzegtermijn bij Boxx Opslagverhuur is 7 dagen.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Dit kun je zelf doen op mijn.boxx.nl.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Binnen 2 weken na de einddatum zal er een eindafrekening plaatsvinden, dit zal bestaan uit de borg en de eventueel te veel betaalde huur. De borg en de eventueel te veel betaalde huur worden teruggestort op de rekening waarmee deze zijn betaald.

Hoe kan ik de huurperiode opzeggen?

Je kunt opzeggen via onze servicepagina mijn.boxx.nl. Daar kun je aangeven of je de units gaat leeghalen of dat je de boxen wilt laten afleveren. Let op! Dit heeft geen betrekking op de vaste units, maar alleen de verplaatsbare opslagbox.

Ik heb minder lang gehuurd dan aangegeven.

Dit is geen probleem, maar je moet dit zelf doorgeven.

Wat houdt beveiligde opslag in?
Onze vestigingen zijn goed beveiligd en worden 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alarmopvolging. Alleen de huurder van opslagruimte heeft toegang tot de vestiging middels het persoonlijke toegangssysteem via de mobiele telefoon. De opslagunit wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de code of sleutel hebt.

Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?
Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op met de service afdeling voor meer informatie: 088-2621212, optie 2.

Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie?
Je kunt bij Boxx je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus een extra verzekering niet nodig!

Kan ik als bedrijf opslag huren?

Bij Boxx begrijpen we dat ruimte een potentiële kostenpost is op uw bedrijfsvoering. Daarom helpen wij u als ondernemer met betaalbare, veilige en schone opslagoplossingen die aansluiten op uw zakelijke behoeften.

Boxx is de partner voor ondernemers die behoefte hebben aan

– Horecaopslag
– Archiefopslag
– Voorraadopslag
– Opslagruimte bij een verhuizing of verbouwing

Door onze verschillende zakelijke opslagproducten kunnen wij u altijd een oplossing op maat bieden en huurt u slechts de opslagruimte die u daadwerkelijk nodig heeft.
Let op: wanneer er een opslagunit wordt gehuurd huren zakelijker huurders excl. BTW.

Ik wil mijn auto of motor opslaan, kan dat?

Ja, dit is mogelijk in een GarageBoxx. Kijk voor de mogelijkheden op onze website

Mijn Boxx

De eerste keer dat je wilt inloggen moet je altijd ‘wachtwoord vergeten’ aanvragen. Wanneer je een wachtwoord aanmaakt kan je inloggen op mijn.boxx.nl.

Je kunt alleen op mijn.boxx.nl inloggen als je een contract hebt.

Op mijn.boxx.nl kan je alle facturen inzien en betalen. Den hierbij aan het inzien en aanpassen van welke units jij afneemt en jouw NAW gegevens. Daarnaast kun je ook jouw unit opzeggen en leegmelden.

Voor het toevoegen van units kan contact opgenomen worden met de afdeling service via 0882621212 of service@boxx.nl.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Ophalen en afleveren

Wij brengen en halen alleen spullen vanaf de begane grond. Ook moet de vrachtwagen binnen 20 meter van de woning kunnen parkeren. Wanneer dit niet mogelijk is dan lopen onze sjouwhulpen maximaal 40 meter tegen een toeslag.
Wij zorgen altijd dat we met voldoende sjouwhulp komen. Staan jouw spullen op een verdieping of moeten de spullen naar een verdieping? Dan zouden we gebruik kunnen maken van een externe verhuishulp. Let op: deze moet vooraf geboekt worden.

Een datum reserveren voor het ophalen van de spullen kan je bespreken met de verhuur afdeling. Echter kan het zo zijn dat je later te horen krijgt dat die voorkeursdatum niet mogelijk is. Dit omdat wij een X aantal afleverritten per dag doen en sommige aanvragen nog verwerkt moeten worden. Wij werken volgens first in first out.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Voor het ophalen of afleveren ontvang je uiterlijk twee dagen van te voren een e-mail met de tijdsindicatie van onze planning.
Helaas kunnen wij geen rekening houden met voorkeuren omdat wij een zo’n efficiënt mogelijke planning willen maken.

Opslagboxx (self storage)

De opzegtermijn bij Boxx Opslag is 7 dagen.

Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer. Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.

Wanneer het via mijn.boxx.nl niet lukt en een foutmelding krijgt dan kun je alle gegevens naar service@boxx.nl sturen en dan pakken wij het voor je op.

Opzeggen

Je vaste opslagboxx dien je leeg te melden middels een foto. Je kunt dit doen via Mijn Boxx > Leegmelden

Bij Boxx betaal je alleen voor de dagen die je huurt. 14 dagen na je laatste huurdatum ontvang je de borg en eventueel te veel betaalde huur terug.

Wanneer het via mijn.boxx.nl niet lukt en een foutmelding krijgt dan kun je alle gegevens naar service@boxx.nl sturen en dan pakken wij het voor je op.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Over Boxx

Welke vestigingen heeft Boxx?

Boxx heeft verschillende vestigingen op A1 locaties in veel grote steden in Nederland: Amsterdam (meerdere vestigingen), Utrecht (meerdere vestigingen), Almere, Amersfoort, Barendrecht, Capelle a/d IJssel, Delft, Den Haag, Haarlem, Heemstede, Hoofddorp, Nieuwegein, Purmerend, Rijswijk, Rotterdam, Wormerveer, Zaandam en Zoetermeer

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij staan 7 dagen per week van 9.00 tot 17.30 uur voor je klaar. Je kunt ons telefonisch bereiken op 0882621212 of via verhuur@boxx.nl.

Zijn jullie ook op feestdagen open?

Wij zijn 365 dagen per jaar met al onze opslaglocaties geopend van 06.00 tot 23.00 uur en voor garages houders zelfs 24/7. Op feestdagen zijn wij bereikbaar van 11.00 tot 16.00 uur. In geval van nood zijn wij 24/7 bereikbaar op 088-2621212 optie: calamiteiten.

Waarom hebben jullie vestigingen zonder receptie en hoe krijg ik toegang?

Met het persoonlijke toegangssysteem heb jij toegang tot onze goed beveiligde vestigingen. Onze vestigingen hebben geen receptie zodat wij zo goedkoop onze opslagmogelijkheden aan kunnen bieden maar voor vragen of advies kun je ons 7 dagen per week van 09.00 tot 17.30 uur bellen. In geval van nood zijn wij 24 uur per dag beschikbaar. Toets hiervoor optie: calamiteiten in. Wil je vooraf een vestiging bezichtigen? Geen probleem! Bel ons op 088-621212, optie 1 en maak een afspraak.

Hoe kan ik opslag huren?

Je huurt opslag bij ons door via de website een offerte aan te vragen of door ons direct te bellen. Alles wordt digitaal geregeld. Het contract kun je digitaal ondertekenen en terugsturen. Zodra wij het ondertekende contract hebben ontvangen en de eerste betaling is voldaan, krijg je van ons een persoonlijke toegangsinstructie per email toegestuurd. Hiermee heb je toegang tot de vestiging.

Moet ik persoonlijk langskomen om te kunnen huren?

Nee, alles wordt digitaal geregeld. Het contract kun je digitaal ondertekenen en terugsturen. Zodra wij het ondertekende contract hebben ontvangen en de eerste betaling is voldaan, krijg je van ons een persoonlijke toegangsinstructie per e-mail toegestuurd. Hiermee heb jij toegang tot de vestiging. Heb je vragen? Bekijk dan onze website of neem contact met ons op per mail: verhuur@boxx.nl. Je kunt ons ook bellen op 088-2621212.

Statement BOOS

Boos op BOOS

Begin maart heeft BOOS een video online gezet waarin wij verantwoordelijk worden gesteld voor het zoekraken van spullen van een huurder. In de eerste plaats vinden wij het heel vervelend voor de klant dat dit is gebeurd. Duizenden klanten stallen jaarlijks veilig hun spullen in onze boxen.

In dit incidentele geval is dat helaas niet goed gegaan. We zijn ons ervan bewust dat dit proces in zijn geheel te lang heeft geduurd en hierdoor heeft geleid tot onvrede bij de klant. Uiteraard gaan wij op zoek naar een passende oplossing en daarom doen wij momenteel ons uiterste best om de onderste steen boven te krijgen. Voor alle klanten geldt, mochten zaken te lang duren of niet naar wens verlopen, mail dan naar directie@boxx.nl.

In de tweede plaats hechten wij er waarde aan dat er een totaalbeeld van de zaak wordt geschetst, omdat wij onterecht worden beschuldigd. Dit gebeurt in onze ogen momenteel niet, daarom hierbij de volgende punten:

  • Boxx wordt aansprakelijk gesteld van diefstal. Echter, er is geen braakschade aan de opslagunit, dus de spullen zijn weggehaald door iemand met een sleutel. Dit kunnen wij niet zijn geweest, aangezien klanten zelf een hangslot aanschaffen en gebruiken. Hier hebben wij geen sleutel van en kunnen derhalve niet in de gehuurde unit.
  • De inventarislijsten van de klant kloppen niet. Eerst stuurt de klant een korte lijst met spullen zonder bonnetjes en vervolgens een uitgebreidere lijst met spullen en bonnetjes die zij in eerste instantie niet in haar bezit had. Overigens zouden diverse items zoals in de video genoemd, een bed en kast, nooit fysiek in de kleine opslagunit van 1 m2 passen.
  • In de video van BOOS staan ze bij unit 226. Dit is vreemd. Deze unit is namelijk nooit van de desbetreffende klant geweest.
  • Dit alles -en meer- resulteerde in het afwijzen van de claim van de klant door de verzekeraar. Wij zijn namelijk enkel de verhuurder van de ruimte. Niet de beheerder van de goederen.

Naast bovenstaande punten zijn er nog een aantal zaken die inhoudelijk onjuist zijn. Om privacy redenen kunnen we verder niet in detail treden. Wat we wel kunnen zeggen, is dat we graag in gezamenlijkheid met de klant zo snel mogelijk tot een oplossing willen komen.

Dit doen wij bewust niet via de media, maar vanwege de genoemde privacy redenen in alle beslotenheid. Klanten mogen er namelijk vanuit gaan dat wij, naast het bieden van een veilige opslaglocatie voor hun spullen, een veilige omgeving bieden waar klanten met hun vragen terecht kunnen.

Het Boxx Team

Verhuisbus

In sommige contracten heb je recht op eenmalig een gratis dagdeel gebruik van onze verhuisbus (excl. bijdrage transportverzekering 19,50). Anders is de bus 29,- per dagdeel excl. bijdrage transportverzekering 19,50.

Buiten maten: L 540 cm x B 192 cm x H 260 cm en binnenmaat van de laadruimte: L 305 cm x B 180 x H 190 cm. Er kan daardoor +/- 10m3 aan spullen vervoerd worden.

Je mag de verhuisbus voor een dagdeel van 4 uur lenen wanneer je voldoet aan de voorwaarden. De bus dient volgetankt weer ingeleverd te worden en kan 50 vrije kilometers met de bus rijden. Voor meer vragen neem contact met ons op via 088-2621212 of mail naar service@boxx.nl.

Alleen huurders van Boxx kunnen een verhuisbus bij Boxx lenen/huren.

Neem contact met ons op via 088-2621212 of stuur een e-mail naar service@boxx.nl.

Opslag kopen

Er zijn meerdere reden. De belangrijkste is wanneer je de opslagunit voor langere periode nodig hebt. Dan is het traditioneel huren veel te duur. Wij denken dat je woning ook in de toekomst cournanter wordt met opslagunit, dan je buurman die er geen 1 heeft. Immers ruimte wordt in de toekomst nog duurder en nog schaarser.

Als koper van je opslagunits verkrijg je notarieel een appartementsrecht (of meerdere)
Je opslagunit wordt per eenheid m2 berekend en is inclusief zoveelste deel van de gemeenschappelijke ruimte en gangen. Bij aankoop van een 5m2 opslagunit, heb je dus 5 appartementsrechten op naam van 1m2 elk.

We hebben de units in alle formaten, te beginnen vanaf 1m2. Net als bij bergingen, kijk wat zinvol is om direct in de buurt op te slaan en wellicht zaken op een veel goedkopere Boxx vestiging als Breukelen. (veel aantrekkelijkere vastgoedprijzen)

Je opslagunit is voorzien van een elektronisch slot. Net als je toegang tot het pand verschaft (via Boxx app). De ruimte wordt gecondititeoneerd. Beveiligd via toegangscontrole, camerabeveiliging en brandbeveiliging.

Je bent van 6-23.00 dagelijks (7 dagen per week) vrij om van je opslagunit gebruik te maken.

Elk Boxx project (gebouw, bestaand of nieuw) wordt gesplitst in een appartementsrecht voor het Boxx Verhuurbedrijf en x aantal appartementsrechten voor kopers van de opslagunit. Tezamen vormt dit een VVE (Vereniging van Eigenaren) met een extern bestuur.

Wij streven er naar om onze gebouwen op toplocaties te vestigingen en duurzaam vastgoed te ontwikkelen. Dit zorgt ervoor dat het vastgoed waardevast blijft.