Veel gestelde vragen Facturatie

1
De automatische incasso is niet gelukt, hoe kan ik de factuur betalen?

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat de automatische incasso niet is geslaagd. In dit geval ontvang je na enkele dagen een herinnering met daarin een betaallink waarmee je de factuur kan betalen. Je kan dan betalen via iDEAL of een overschrijving.

2
Hoe werkt het met betalen?

De eerste factuur dient handmatig betaald te worden (via iDEAL of overschrijving), de facturen die daarop volgen worden automatisch geïncasseerd van je rekening.

3
Ik heb een betalingsachterstand, wat kan ik doen?

Zorg ervoor dat je de openstaande facturen zo snel mogelijk betaald. Bij een huurachterstand van 84 dagen hebben wij het recht om de opslag te ontruimen.

4
Ik heb een factuur ontvangen terwijl ik mijn contract heb opgezegd.

Bij Boxx betaal je alleen voor de dagen die je huurt. 14 dagen na je laatste huurdatum ontvang je de borg en eventueel te veel betaalde huur terug.

5
Kan ik betalen met creditcard?

Nee, het is niet mogelijk om met creditcard te betalen.

6
Kan ik een (andere) datum instellen voor de automatische incasso?

Dat is helaas niet mogelijk. Het moment van afschrijven is afhankelijk van de ingangsdatum van jouw contract. Daarnaast facturen wij per 4 weken waardoor het niet mogelijk is om een vaste datum in te stellen.

7
Kan ik een overzicht krijgen van al mijn facturen?

Dat is zeker mogelijk. Via mijn.boxx.nl kan je al jouw facturen terugzien.

8
Kan ik mijn contract overdragen aan iemand anders?

Ja, dat is mogelijk. Hiervoor hebben we een schriftelijk (mail) akkoord nodig van de nieuwe en huidige huurder.
Daarnaast hebben wij onderstaande gegevens nodig van de nieuwe huurder:

    • Naam
    • Adres
    • Postcode
    • Telefoonnummer
    • Emailadres
    • IBAN-nummer
9
Kan ik mijn rekeningnummer wijzigen voor de automatische incasso?

Ja, dat is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar service@boxx.nl met je nieuwe rekeningnummer. Dan passen wij het voor je aan

10
Kan ik ook op een andere manier betalen dan met iDEAL?

Via de betaallink kan je kiezen voor iDEAL, overschrijving of incasso.

11
Wanneer ontvang ik mijn borg weer terug?

Je ontvangt jouw borg weer terug binnen 14 dagen na de einddatum van jouw contract. Huur je een self storage unit? Dan dien je een leegmelding te doen.

Naar alle veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen per categorie.

Beleggen
Beveiliging
Boxx app
Boxx garageparken
Boxx on Wheels
Boxx vestigingen
Facturatie
Huren
Mijn Boxx
Ophalen en afleveren
Opslagboxx (self storage)
Opzeggen
Over Boxx
Statement BOOS
Verhuisbus
Opslag kopen