Veel gestelde vragen Ophalen en afleveren

1
Datum en tijd reserveren

Een datum reserveren voor het ophalen van de spullen kan je bespreken met de verhuur afdeling. Echter kan het zo zijn dat je later te horen krijgt dat die voorkeursdatum niet mogelijk is. Dit omdat wij een X aantal afleverritten per dag doen en sommige aanvragen nog verwerkt moeten worden. Wij werken volgens first in first out.

2
Hoe kan ik mijn unit opzeggen?

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

3
Tijdsindicatie
Voor het ophalen of afleveren ontvang je uiterlijk twee dagen van te voren een e-mail met de tijdsindicatie van onze planning.
Helaas kunnen wij geen rekening houden met voorkeuren omdat wij een zo’n efficiënt mogelijke planning willen maken.
4
Verhuizers
Wij brengen en halen alleen spullen vanaf de begane grond. Ook moet de vrachtwagen binnen 20 meter van de woning kunnen parkeren. Wanneer dit niet mogelijk is dan lopen onze sjouwhulpen maximaal 40 meter tegen een toeslag.
Wij zorgen altijd dat we met voldoende sjouwhulp komen. Staan jouw spullen op een verdieping of moeten de spullen naar een verdieping? Dan zouden we gebruik kunnen maken van een externe verhuishulp. Let op: deze moet vooraf geboekt worden.
Naar alle veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen per categorie.

Beleggen
Beveiliging
Boxx app
Boxx garageparken
Boxx on Wheels
Boxx vestigingen
Facturatie
Huren
Mijn Boxx
Ophalen en afleveren
Opslagboxx (self storage)
Opzeggen
Over Boxx
Statement BOOS
Verhuisbus
Opslag kopen