Veel gestelde vragen Mijn Boxx

1
Heb ik een account nodig voor Mijn.Boxx?

Je kunt alleen op mijn.boxx.nl inloggen als je een contract hebt.

2
Hoe kan ik mijn unit opzeggen?

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

3
Hoe voeg ik meerdere units toe bij Mijn.Boxx?

Voor het toevoegen van units kan contact opgenomen worden met de afdeling service via 0882621212 of service@boxx.nl.

4
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

De eerste keer dat je wilt inloggen moet je altijd ‘wachtwoord vergeten’ aanvragen. Wanneer je een wachtwoord aanmaakt kan je inloggen op mijn.boxx.nl.

5
Wat kan ik doen op Mijn.Boxx?

Op mijn.boxx.nl kan je alle facturen inzien en betalen. Den hierbij aan het inzien en aanpassen van welke units jij afneemt en jouw NAW gegevens. Daarnaast kun je ook jouw unit opzeggen en leegmelden.

Naar alle veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen per categorie.

Beleggen
Beveiliging
Boxx app
Boxx garageparken
Boxx on Wheels
Boxx vestigingen
Facturatie
Huren
Mijn Boxx
Ophalen en afleveren
Opslagboxx (self storage)
Opzeggen
Over Boxx
Statement BOOS
Verhuisbus
Opslag kopen