Veel gestelde vragen Opslagboxx (self storage)

1
Hoe krijg ik toegang tot de vestiging?

Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer. Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.

2
Hoe lang is mijn opzegtermijn geldig?

De opzegtermijn bij Boxx Opslag is 7 dagen.

3
Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?

Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

4
Wat moet ik doen als het opzeggen niet lukt?

Wanneer het via mijn.boxx.nl niet lukt en een foutmelding krijgt dan kun je alle gegevens naar service@boxx.nl sturen en dan pakken wij het voor je op.

Naar alle veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen per categorie.

Beleggen
Beveiliging
Boxx app
Boxx garageparken
Boxx on Wheels
Boxx vestigingen
Facturatie
Huren
Mijn Boxx
Ophalen en afleveren
Opslagboxx (self storage)
Opzeggen
Over Boxx
Statement BOOS
Verhuisbus
Opslag kopen