Veel gestelde vragen Huren

1
Annuleren en opzeggen

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Dit kun je zelf doen op mijn.boxx.nl.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Binnen 2 weken na de einddatum zal er een eindafrekening plaatsvinden, dit zal bestaan uit de borg en de eventueel te veel betaalde huur. De borg en de eventueel te veel betaalde huur worden teruggestort op de rekening waarmee deze zijn betaald.

Hoe kan ik de huurperiode opzeggen?

Je kunt opzeggen via onze servicepagina mijn.boxx.nl. Daar kun je aangeven of je de units gaat leeghalen of dat je de boxen wilt laten afleveren. Let op! Dit heeft geen betrekking op de vaste units, maar alleen de verplaatsbare opslagbox.

Ik heb minder lang gehuurd dan aangegeven.

Dit is geen probleem, maar je moet dit zelf doorgeven.

2
Beveiliging en verzekering

Wat houdt beveiligde opslag in?
Onze vestigingen zijn goed beveiligd en worden 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alarmopvolging. Alleen de huurder van opslagruimte heeft toegang tot de vestiging middels het persoonlijke toegangssysteem via de mobiele telefoon. De opslagunit wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de code of sleutel hebt.

Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?
Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op met de service afdeling voor meer informatie: 088-2621212, optie 2.

Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie?
Je kunt bij Boxx je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus een extra verzekering niet nodig!

3
Datum en tijd reserveren

Een datum reserveren voor het ophalen van de spullen kan je bespreken met de verhuur afdeling. Echter kan het zo zijn dat je later te horen krijgt dat die voorkeursdatum niet mogelijk is. Dit omdat wij een X aantal afleverritten per dag doen en sommige aanvragen nog verwerkt moeten worden. Wij werken volgens first in first out.

4
Hoe kan ik mijn unit opzeggen?

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

5
Huurperiode

Wat is de minimale huurperiode?
Bij Boxx Opslagverhuur kan je voor korte en langere tijd huren, zelfs voor een week. Bij Inboedel Container, ‘wij doen’ is de minimale factuurperiode 12 weken waarbij korter huren wel mogelijk is. Na de minimale factuurperiode van 12 weken is het contract per week opzegbaar.

Hoe kan ik de huurperiode opzeggen?
Je kunt opzeggen via onze servicepagina mijn.boxx.nl. Daar kun je aangeven of je de unit zelf gaat leeghalen of dat je de unit wilt laten afleveren. Let op! Dit heeft geen betrekking op de vaste units, maar alleen op de verplaatsbare Opslagbox.

Ik heb minder lang gehuurd dan aangegeven.
Dit is geen probleem, maar je moet dit zelf doorgeven. De opzegtermijn bij Boxx Opslagverhuur is 7 dagen.

6
Overig

Kan ik als bedrijf opslag huren?

Bij Boxx begrijpen we dat ruimte een potentiële kostenpost is op uw bedrijfsvoering. Daarom helpen wij u als ondernemer met betaalbare, veilige en schone opslagoplossingen die aansluiten op uw zakelijke behoeften.

Boxx is de partner voor ondernemers die behoefte hebben aan

– Horecaopslag
– Archiefopslag
– Voorraadopslag
– Opslagruimte bij een verhuizing of verbouwing

Door onze verschillende zakelijke opslagproducten kunnen wij u altijd een oplossing op maat bieden en huurt u slechts de opslagruimte die u daadwerkelijk nodig heeft.
Let op: wanneer er een opslagunit wordt gehuurd huren zakelijker huurders excl. BTW.

Ik wil mijn auto of motor opslaan, kan dat?

Ja, dit is mogelijk in een GarageBoxx. Kijk voor de mogelijkheden op onze website

Naar alle veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen per categorie.

Beleggen
Beveiliging
Boxx app
Boxx garageparken
Boxx on Wheels
Boxx vestigingen
Facturatie
Huren
Mijn Boxx
Ophalen en afleveren
Opslagboxx (self storage)
Opzeggen
Over Boxx
Statement BOOS
Verhuisbus
Opslag kopen